ח"כ שירי: "קיבלנו את מתווה הנשיא, הממשלה לא"

אייל ראובן 1 Comment on ח"כ שירי: "קיבלנו את מתווה הנשיא, הממשלה לא"

ח"כ נאור שירי במהדורת הבוקר: "יש מאזני כוח בין רשויות השלטון. הממשלות דרסו בעשור האחרון את הכנסת. היא נשלטת על ידי הממשלה באופן מלא. עכשיו הדבר הבא שהולך להישלט על ידי הממשלה זה בית המשפט"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ נאור שירי (יש עתיד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), על המחלוקת סביב הרפורמה המשפטית: "חודשיים שלמים שכל העיסוק של הממשלה זה הרפורמה המשפטית. ראש הממשלה הבטיח לטפל ביוקר המחיה, בביטחון הפנים, בחמאס".

הוא טען כי בממשלה לא באמת מעוניינים לבוא להידברות: "קראו לנו לבוא לדבר ואפשר להסכים עקרונית על מתווה הנשיא. אמרנו שאנחנו מקבלים את המתווה. אבל היה תנאי – לעצור את החקיקה – וזה לא קרה. נשיא המדינה הציע מתווה, קרעי אמר לו חפש את החברים שלך, לוין אמר שהמתווה נחמד אבל הוא לא יעצור את החקיקה. זה אי קבלת מתווה הנשיא. המתווה התקבל באופן מלא ע"י ראש האופוזיציה".

עוד אמר: "יש מאזני כוח בין רשויות השלטון. הממשלות דרסו בעשור האחרון את הכנסת. היא נשלטת על ידי הממשלה באופן מלא. עכשיו הדבר הבא שהולך להישלט על ידי הממשלה זה בית המשפט".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    גם לפיד מעולם לא קיבל את מתווה הנשיא שהרי הנשיא ביקש עצירה ל14 יום ולפיד מתנה 60 יום כולל עוד תנאים בלתי מתקבלים על הדעת שלא היו במתווה מפלגת השקר והרמייה שוב מנסה לתעתע באינטליגנציה של אנשים נאורים באמת